Календарно-тематичне планування з хімії
11 клас
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Тема 1. Періодичний
закон і періодична система хімічних елементів |
|||
1
|
Інструктаж
з БЖД.
Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної
енергії» |
|
Навчальні проекти 1 – 3 Демонстрація 2, 3 |
2
|
Збуджений стан атома.
Валентні стани елементів |
|
|
3
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
4
|
Можливі ступені
окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів |
|
|
5
|
Розв’язування задач. Виконання
вправ |
|
|
6
|
Явище періодичної зміни
властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову
атомів |
|
Демонстрація
1 |
7
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь та навичок з теми. Навчальні проекти |
|
|
Тематичне оцінювання №1 |
|||
Тема 2. Хімічний
зв’язок і будова речовини |
|||
8
|
Йонний зв’язок |
|
Навчальні проекти 4 – 6 |
9
|
Ковалентний зв’язок.
Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі
катіону амонію) |
|
Демонстрація 5 |
10
|
Водневий зв’язок |
|
|
11
|
Металічний зв’язок |
|
|
12
|
Кристалічний і аморфний
стани твердих речовин |
|
Демонстрація 4 |
13
|
Залежність фізичних
властивостей речовин від їхньої будови |
|
Демонстрація 6 |
14
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь та навичок з теми. Навчальні проекти |
|
|
15
|
Контрольна робота 1 |
|
|
Тематичне оцінювання №2 |
|||
Тема 3. Хімічні реакції |
|||
16
|
Необоротні і оборотні
хімічні процеси. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє |
|
Навчальні проекти 7 – 8 |
17
|
Обчислення за хімічними
рівняннями відносного виходу продукту реакції |
|
|
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
18
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
19
|
Гідроліз солей. Лабораторний дослід 1. Інструктаж
з БЖД |
|
|
20
|
Поняття про
гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму |
|
|
21
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
22
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь та навичок з теми. Навчальні проекти |
|
|
23
|
Контрольна робота 2 |
|
|
Тематичне оцінювання №3 |
|||
Тема 4. Неорганічні
речовини і їхні властивості |
|||
24
|
Неметали. Загальна
характеристика неметалів. Фізичні властивості |
|
Навчальні проекти 9 – 16 Демонстрація 8 |
25
|
Алотропія. Алотропні
модифікації речовин неметалічних елементів |
|
Демонстрація 9 |
26
|
Явище адсорбції. Лабораторний дослід 2. Інструктаж
з БЖД |
|
|
27
|
Окисні та відновні
властивості неметалів. Застосування неметалів |
|
|
28
|
Сполуки неметалічних
елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх
застосування |
|
|
29
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
30
|
Оксиди неметалічних
елементів, їх уміст в атмосфері |
|
|
31
|
Обчислення кількості
речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один
із реагентів взято в надлишку |
|
|
32
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
33
|
Кислоти. Кислотні дощі |
|
|
34
|
Особливості взаємодії
металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами |
|
|
35
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
36
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь та навичок з теми |
|
|
37
|
Контрольна робота 3 |
|
|
Тематичне оцінювання №4 |
|||
38
|
Загальна характеристика
металів |
|
|
39
|
Фізичні властивості
металів на основі їхньої будови |
|
|
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
40
|
Алюміній: фізичні і
хімічні властивості |
|
|
41
|
Залізо: фізичні і
хімічні властивості |
|
|
42
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
43
|
Основи. Властивості,
застосування гідроксидів Натрію і Кальцію |
|
|
44
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
45
|
Солі, їх поширення в
природі |
|
|
46
|
Середні та кислі солі |
|
|
47
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
Тематичне оцінювання №5 |
|||
48
|
Поняття про жорсткість
води та способи її усунення |
|
|
49
|
Сучасні силікатні
матеріали |
|
|
50
|
Мінеральні добрива.
Поняття про кислотні та лужні ґрунти |
|
|
51
|
Якісні реакції на деякі
йони |
|
Демонстрація 10 |
52
|
Якісні реакції на деякі
йони. Лабораторні досліди 3 – 8. Інструктаж з БЖД |
|
|
53
|
Інструктаж
з БЖД.
Практична робота 1. Дослідження якісного
складу солей |
|
|
54
|
Біологічне значення
металічних і неметалічних елементів |
|
|
55
|
Генетичні зв’язки між
основними класами неорганічних сполук |
|
|
56
|
Розв’язування задач.
Виконання вправ |
|
|
57
|
Інструктаж
з БЖД.
Практична робота 2. Генетичні зв’язки
між неорганічними речовинами |
|
|
58
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь та навичок з теми. Навчальні проекти |
|
|
59
|
Контрольна робота 4 |
|
|
Тематичне оцінювання №6 |
|||
Тема 5. Хімія і прогрес
людства |
|||
60
|
Роль хімії у створенні
нових матеріалів |
|
Навчальні проекти 17 – 18 |
61
|
Роль хімії у розвитку
нових напрямів технологій |
|
|
62
|
Роль хімії у розв’язанні
продовольчої проблеми |
|
|
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
63
|
Роль хімії у розв’язанні
сировинної проблеми |
|
|
64
|
Роль хімії у
розв’язанні енергетичної проблеми |
|
|
65
|
Роль хімії у
розв’язанні екологічної проблеми |
|
|
66
|
«Зелена» хімія: сучасні
завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією |
|
|
67
|
Узагальнення та
систематизація знань, умінь та навичок з теми. Навчальні проекти |
|
|
68
|
|
|
|
69
|
|
|
|
70
|
|
|
|
Тематичне оцінювання №7 |
Навчальні
проекти:
- Створення
3D-моделей атомів елементів.
- Застосування
радіонуклідів у медицині.
- Використання
радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.
- Застосування
рідких кристалів.
- Використання
речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.
- Значення
водневого зв’язку для організації структур біополімерів.
- Гальванічний
елемент з картоплі, лимону.
- Види і
принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.
- Штучні
алмази у техніці.
- Раціональне
використання добрив та проблема охорони довкілля.
- Запобігання
негативному впливові нітратів на організм людини.
- Неорганічні
речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.
- Кислотні
дощі.
- Дослідження
рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
- Властивості
і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних
металічних елементів, солей амонію.
- Усунення
тимчасової і постійної жорсткості води.
- Вирішення
проблеми утилізації різних видів електричних ламп.
- Підготовка
есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».
Лабораторні
досліди:
- Визначення
рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.
- Дослідження
адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських
препаратів.
- Виявлення
у розчині катіонів Феруму(2+).
- Виявлення
у розчині катіонів Феруму(3+).
- Виявлення
у розчині катіонів Барію.
- Виявлення
у розчині катіонів амонію.
- Виявлення
у розчинах силікат-іонів.
- Виявлення
у розчинах ортофосфат- іонів.
Демонстрації:
- Різні
варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми,
віртуальні 3D).
- Форми
електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).
- Моделі
атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування).
- Моделі
різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).
- Утворення
амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.
- Зразки
кристалічних і аморфних речовин.
- 7. Зразки
металів і їхніх сплавів.
- Зразки
неметалів.
- Моделі
кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому
числі 3D-проектування).
- Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+) (віртуально), Барію, амонію.
Комментариев нет:
Отправить комментарий